Thursday, June 9, 2011

sesiapa yang ingin menempah emas bagi yang berada di mesir!!!


makluman terkini kepada rakyat malaysia yang berada di mesir!!!!

jika berminat untuk memiliki emas,anda boleh membuat tempahan terus kepada saya...
caranya :-
           1-semak harga semasa sekiranya ingin berbuat tempahan
           2-sediakan wang anda
           3-hubungi saya untuk lock harga tersebut
           4-serahkan wang kepada saya @ bank in terus ke akaun saya
           5-saya akan tempah terus ke public gold (sekurang2nya sebulan untuk dapatkan )
           6-saya akan balik malaysia untuk mengambil emas2 anda pada bulan 7 nanti
           7-saya akan kembali ke mesir pada bulan 10@11 nanti insyaAllah
           8-anda akan dapat memilikinya dengan yakin tanpa ragu2 lagi

untuk membuat tempahan boleh menghubungi saya mohd a'fifi (+20147886989 )

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More